Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Pondělí - pátek 9.00 - 15.00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
02.01.2020
Nové IP monitory Dahua
Komfortní barevný TFT 10" bytový monitor VTH5241DW-S2 s dotykovou obrazovkou a dotykovými tlačítky. Rozlišení 1024x600, interkom, vnitřní paměť pro na... číst celé
02.01.2020
Archiv novinek
  2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011   číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

  1. Úvod
  2. Doprava zboží
Doprava zboží
 

 

  • Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy.
  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o předání zásilky dopravci).
  • Časové rozmezí doručení: 8:00-19:00.
  • U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit pro svoji zásilku dispozice.
  • Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. 
  • Adresát obdrží SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.
  • Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pobočce pošty byla Vaše zásilka uložena.
  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.  Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány k doručení nejbližší pracovní den a doručovány nasledující den.
  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilky
  • Zákaznická linka přepravce: 800 177 889

 

Cena dopravy zboží zasílané jako "Balík do ruky" při platbě na DOBÍRKU:  158-Kč s DPH

Cena dopravy zboží zasílané jako "Balík do ruky" při platbě PŘEVODEM:  110,-Kč s DPH

 

 


 

  • Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolenou pobočku České pošty.
  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím e-shopu nebo našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Zásilku si můžete vyzvednout bez nutnosti prokazování totožnosti. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.  Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží naleznete níže.
  • Oblast doručení: 2700 poboček České pošty po celé ČR.
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o předání zásilky dopravci).
  • U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit pro svoji zásilku dispozice.
  • Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány k doručení nejbližší pracovní den a doručovány nasledující den.
  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilky
  • Zákaznická linka přepravce: 800 177 889

 

Cena dopravy zboží zasílané jako "Balík na poštu" při platbě na DOBÍRKU:  148,-Kč s DPH

Cena dopravy zboží zasílané jako "Balík na poštu" při platbě PŘEVODEM:  100,-Kč s DPH